dimarts, 28 d’octubre del 2008

No perdrem la guerra

Dissabte vaig participar en una nova acció dels amics de la Campanya Contra el Quart Cinturó i de l'ADENC, per denunciar l'impacte sobre el medi ambient que té aquesta infraestructura.
La meva companya, en assabentar-se d'on anava aquell matí, em va preguntar que per que hi anava -però si ja està fet!- em va dir.
És cert, la part que ens afecta més directament, el tram Terrassa-Viladecavalls, ja està fet. El mal és evident, com podem veure en aquest muntatge del company Lluís Brunet.
Per això vaig anar precisament: per ensenyar al meu fill, i que ell li pugui ensenyar als seus, el que em perdut i no tornarem a tenir, i per que ho aprengui a valorar, respectar i, molt especialment, a defensar.
Fill meu, potser em perdut aquesta batalla però, si tu vols, NO PERDREM LA GUERRA.

Us deixo també unes imatges de l'informatiu de Canal Terrassa TV sobre aquesta acció.