dissabte, 4 de juny del 2011

Una gran dona. Maria Dolors, segueix així molts anys, Catalunya et necessita!

Escrit de Maria Dolors Duocastella “La Suri”, al Diari de Terrassa d’aquest dissabte:

Sí, tot és possible

Resposta a la carta "No tot és possible", del senyor Francesc Cardús i Bosch, publicada el dia 28 de maig, en la qual expressava la seva estranyesa per la meva adhesió al candidat Pere Navarro. La meva adhesió no és gens fora de lloc, ja que jo, per a Terrassa, hi desitjo un alcalde d'esquerres. El mateix Josep Rull, si jo hagués fet una adhesió cap a ell, hauria pensat que sóc una hipòcrita.
En l'època franquista, gràcies al meu bon amic Busquets, vaig afiliar-me clandestinament al Partit Comunista. Entrada la democràcia, al PSUC. Van canviar les sigles per IC i vaig continuar al partit fins avui, al qual estimo, respecto, i gràcies a ell políticament i socialment he après força. Quan ha sorgit la possibilitat de postular per la independència de Catalunya vaig fer una carta al senyor Paco Morales, president d'ICV a Terrassa, demanant perquè aquest partit no abocava per la independència de Catalunya. M'he donat de baixa sentint-ho molt. Més de trenta anys en el partit...
M'he afiliat a ERC molt convençuda. Lluitaré fins que em quedi un alè de vida per veure Catalunya independent i neutral, lliure d'exèrcit.
Sóc besnéta d'un carlí, néta d'un comunista i filla d'un republicà de dretes que va ser afusellat el 27 de gener de 1937. A mi, el Franco em va tancar a la presó, tinc 85 anys, vaig néixer en una família que vivia per a l'art i la política i que lluitava per un món millor.
Senyor Francesc Cardús, vostè no és la primera persona a qui escandalitzo.

Maria Dolors Duocastella